ul. Mickiewicza 6
36-020 Tyczyn

Aktualności

BLIK w BS Tyczyn

BLIK w BS Tyczyn

Szanowni Państwo,

Miło jest nam poinformować, iż uruchomiliśmy dla Państwa nową usługę mobilnych płatności BLIK.

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Tyczynie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Tabela poniżej przedstawia wysokość domyślnych limitów BLIK jakie obowiązują po aktywacji usługi w aplikacji BSGo. W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK)

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 domyślnymaksymalny
Wypłata gotówki1 000 zł10 000 zł
Płatności w sklepach1 000 zł10 000 zł
Płatności w Internecie1 000 zł10 000 zł
Przelew BLIK na telefon500 zł500 zł

Maksymalny limit ilościowy transakcji dziennych – 10 sztuk.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności na numer telefonu

  1. Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a
  2. Wybierz opcję przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

Aby korzystać z usługi przelew na telefon BLIK, należy zarejestrować numer telefonu w usłudze:

  1. Uruchom aplikację BSGo,
  2. Włącz „Więcej” w prawym dolnym rogu, a następnie wybierz „Ustawienia” i „Ustawienia BLIK”,
  3. W opcji przelewy na telefon zaznacz „Odbieraj przelewy BLIKIEM”, usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS,
  4. Zaznacz „Pokaż Użytkowników BLIKA”, następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej,
  5. Uruchom „Limity BLIK” i ustaw wartości w zakładce „Przelew na Telefon BLIK” . 

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko – zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
  3. Podaj kwotę transakcji.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo.
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
  7. Wypłata dokonana.

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1.  Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2.  Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
  3.  Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
  4. aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
  5. stosuj oprogramowanie antywirusowe
  6. stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  7. aktualizuj przeglądarki internetowe

Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.

Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie lub dzwoniąc na Infolinię Banku

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

Jak aktywować BLIKa w aplikacji BSGo ?

Instrukcja uruchomienia w aplikacji mobilnej BSGo.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania : https://blik.com/faq

Załączniki:

  1. Regulamin BLIK,
  2. Regulamin aplikacji mobilnej BSGo.